Discussie: ongelezen berichten
Los bericht bekijken
Oud 27 oktober 2004, 22:24   #1 (permalink)
tauzefien
Foet

Standaard

Ik ben pas nieuw op dit forum, dus misschien heb ik nog niet goed door hoe het precies werkt, maar ik heb een beetje een probleem ivm ongelezen berichten. Ik zit op heel veel forums, en op de meeste is het zo dat de onderdelen waarin ongelezen berichten zitten, bijvoorbeeld een oranje tekentje ervoor hebben. Als ik dan alle ongelezen berichten gelezen heb, dan wordt dat tekentje bijvoorbeeld blauw. Dan kan ik zien in welke onderdelen er berichten staan die ik nog niet gelezen heb. Daarnaast is er ook in elk onderdeel een link 'Markeer alles als gelezen', zodat de nieuwe posts die me niet interesseren ook als gelezen staan aangeduid.

Ik hoop dat mijn uitleg een beetje duidelijk is... En ik hoop echt wel dat je er iets mee kan doen, want momenteel heb ik helemaal niet door hoe ik kan zien welke berichten nieuw zijn (behalve met bovenaan Nieuwe Berichten).

En nog een vraagje: hebben de grote topics (met veel reacties) een ander kleurtje misschien? Want hier en daar staat er een blauw ipv een oranje tekentje (of omgekeerd)..?
tauzefien is offline  

Generated in 0,67548s using 8 queries