Los bericht bekijken
Oud 13 december 2004, 20:36   #5 (permalink)
Ronnyboy
Staf Lid

Standaard

Citaat:
Originally posted by tauzefien@27 Oct 2004, 22:10
Ik wou gewoon iets doen dat met andere culturen te maken had. Mijn vader moest voor zijn werk heel dikwijls naar Afrika, maar ook naar Amerika en Azië (India en Japan), en hij bracht steeds souvenirs mee. Ik ben ook een aantal keer met hem mee kunnen gaan, en Afrika is me ENORM bevallen! Daarom dat ik graag iets met Afrika wou studeren... Indisch is ook nog in me opgekomen, tussen deze twee heb ik lang getwijfeld, maar het is toch Afrika geworden.

Iedereen raadde me dat wel af, omdat er niet veel toekomst zit in mijn richting. Daarom heb ik eerst een jaartje Klassieke Talen gedaan (Latijn & Grieks) omdat ik héél graag Latijn deed. Grieks had ik in het middelbaar nooit gehad, en omdat ik dat allemaal in sneltempo moest inhalen was het helemaal niet aangenaam meer... En ben ik uiteindelijk toch overgeschakeld naar wat ik wilde doen: Afrikaanse!

Anderzijds, mocht ik NU in m'n eerste jaar unief zitten, dan zou ik wel voor Latijn kiezen. Nu met het Bachelor-Master systeem kan je allerlei talen combineren, en dan zou ik vb Latijn en Spaans nemen... Dat zou écht iets voor mij zijn!
Wat zie jij jezelf over een aantal jaren doen qua werk / opleiding????

Generated in 0,77006s using 8 queries