Citaat:
Originally posted by groenen@4 Dec 2004, 18:48
Echter, ik ben wel van mening dat wanneer twee mensen al jaren, zeg twaalf, bij elkaar zijn, en zij bijvoorbeeld kinderen hebben e.d. het beter is om "uit eten" te gaan zonder het ooit te vertellen, dan thuis met lange tanden het dagelijks brood naar binnen te schuiven. Als je daarmee de relatie ontlast en dit doet op een veilige manier, dan valt dat mijns inziens te prefereren boven relatieproblemen. Maar dan hebben we het wel over een puur fysieke aantrekking in een relatie die op dat gebied (primair) spaak loopt.
|
hmm Ik ben erg benieuwd hoe jij het zal vinden als je vrouw later "buiten de deur eet" zonder t aan jou te vertellen.
De kans dat je er achter komt is namelijk erg groot en ik geloof niet dat t erg bevorderlijk voor je relatie is.
Ik zelf geloof niet dat je al vreemdgaat als je je alleen maar seksueel aangetrokken voelt tot een ander dan je eigen partner want als je al heel lang een relatie hebt komt er onherroepelijk sleur in en soms heb je nou eenmaal behoefte aan spanning maar zolang je er verder niets mee doet is t geen vreemdgaan.
Zoenen ook nog niet maar neuken wel natuurlijk.
Dat is toch wel de grens