Nou, dan hou ik het hierbij!
De winnaar was eigenlijk al bekend, maar bij deze roep ik Li-la uit als nummer 1 van de 7de editie. Een leuk detail om te weten is dat de runner up , Joep, 32 punten had. Je zou denken dat Li-la er dan meer zou hebben, maar door het niet op tijd inzenden van de antwoorden van Joep heeft Li-la met 30 punten gewonnen...
Hieronder de juiste antwoorden... volgens mij volgen er nu een aantal Ohhh ja momenten!:
1. HulaGirl - Hula All Over The World
Zo'n irritant nummer!!!
2. Keith Sweat - Twisted
Niet de remix zoals Joep dacht, gewoon de eigen versie
3. Lock 'n Load - House Some More
Jaguar heeft zo'n hekel aan dit nummer! Vroeger kon ik dit soort muziek erg waarderen..
4. Normaal - Deurdonderen
Gevonden op een cassettebandje onder het stof. Toch één van de bekendere nummers van deze oer-rockers...
5. Double Vision - Knockin'
Door niemand geraden.... helaas
6. SR71 - Right Now
Dit nummer is nog niet zo heel oud, en beide inzenders scoorden dan ook op dit nummer!
7. Oletta Adams - Never knew love
Joep had de titel fout, want I Knew You When is een ander nummer van Oletta
8. Wonderland - Movin' around
Lekker vrolijk nummer met een klein beetje het zomergevoel... Ook dit nummer werd niet herkend
9. Cornelis Vreeswijk - De Nozem En De Non
Een vrij onbekend nummer, door mij gebruikt voor een opdracht van Maatschappijleer... De songteksten waren toch wel goed na te zoeken op Google bijvoorbeeld waardoor dit nummer punten op kon leveren
10. Ace of Base - Lucky Love
De naam Ace of Base zal de meeste mensen wel wat meer zeggen dan de titel, maar deze had toch gevonden moeten worden door iedereen!
11. Rene Froger - Nobody Else
Als je goed naar de stem en naar het gebrekkige Engels (volgens Joep) luisterde had je kunnen weten dat het om Rene F. zou gaan...
12. Charles & Eddie - I'm gonna love you
Twee heren met een oud nummer, waarvan Joep alleen de hun namen goed had..
13. Kyo - Keep in touch with life
14. Barry White - Practice What You Preache
De legende nietwaar? Li-la wist deze niet op te sporen en liet hier wat puntjes liggen
15. E-Craig - Dutch Drum Attack
16. Clouseau - Zie me graag
Iedereen had m goed!
17. Sin with Sebastian - Golden Boy
Een onwijs fout nummer, meer zeg ik er niet over!
18. De Heideroosjes - Iedereen Is Gek
Doe je haar met een gitaar muziek, nietwaar Li-la?
19. E-Rotic - Fred Come To Bed
Volgens mij was dit hun tweede nummer die in de hitlijsten kwam te staan... Een nummer vol gekreun en seksueel getinte teksten.
20. Flair - A Si
Het Ski-hut gevoel!!!
|