ja het is een heel karwei.. maarja dit is dan ook alleen geschikt voor stricte mensen die zich niet laten sollen en geen scheiterds zijn dat ze in de stress raken omdat ze in nood komen met betalen ofzo.. daarom je moet niet te krap gaan zitten .. je moet bijvoorbeeld 10 mensen hebben die het graag willen.. en dan een huis van 4 ton kopen.. met 10 kamers.. of die bouw je in.. het kan alle kanten op.. voor zoiets moet je zeker een paar keer rond de tafel en de mogelijkheden naar voren brengen en zeker met contracten gaan werken.. en eventueel een verzekering van een of andere aard..
ff een groffe schatting.. als je met 10 mensen zeg maar 200 in de maand betaal zit je op de 2000 in de maand.. daarvoor kan je een huis van een half miljoen kopen.. als je daar iets onder gaat zitten zodat je niet echt in een krappe situatie zit.. koop je een huis van 4 ton.. dan kan je eventueel nog verbouwen en gewoon alle luxe hebben die je maar kan bedenken.. zwembadje in de achtertuin.. bubbelbadje.. etc.. in deze tijd van de maatschappij is dat in principe een goedkope oplossing voor velen.. maar het kost wat inspanning.. maar dan heb je wel wat.. maarja waar trommel je 10 man op die daar interesse in heeft.. ik ben in ieder geval van de partij..
ik bedoel.. mail me als je mee wilt doen.. en ik hoop dat we ooit rond een tafel kunnen zitten en het overleggen of het uberhaupt te doen is..
strenge regels komen er zowieso bij kijken dus je moet wel de ballen hebben..
|