Los bericht bekijken
Oud 15 januari 2005, 10:27   #1 (permalink)
Bono
Meelopertje

Standaard

Ik wil graag na mijn MBO opleiding Administrateur doorstuderen in Engeland voor accountant om daar ook te gaan wonen en werken. Nu zit ik al een tijdje informatie te zoeken naar eventueel scholen waar je ook kunt wonen (een campus heet dat als ik me niet vergis) en informatie om mijn ouders over te halen. , zij staan (nog) niet 100% achter me en dat heeft te maken met het feit dat ze liever zien dat ik hier in Nederland een HBO-diploma haal en dan eventueel, als het echt moet, naar Engeland verhuis. Maar dan ben ik 'al' 22 en dat is in mijn ogen gewoon te laat omdat ik dan alles in het Nederlands heb geleerd en dan kom je daar in Engeland en dan moet je alles weer leren, maar dan in het engels . (Goed, je krijgt dan op het HBO wel lessen engels, lijkt me, maar volgens mij lang niet voldoende om daar zo te kunnen werken)

Om een lang verhaal kort te maken: weten jullie misschien nog websites waar ik informatie kan krijgen over doorstuderen in Engeland met als bedoeling daar te blijven werken en wonen?

Alvast bedankt.
Bono is offline   Met citaat antwoorden

Generated in 0,82056s using 8 queries