Privet nowij droezja (*1)
Ik ben Lars, al een ouwe l... van 32, woon vlakbij Utrecht en studeer Russisch... Ik heb geloof ik verscheidene taalknobbeltjes want spreek ook een mondje vol Turks/Marokkaans Arabisch.
Daarnaast beetje therapeutisch bezig met een trompet (= zilverkleurig blaasding ter versterking van de musculus masseter (*2 ) heb 1/zesde poes (3) Heb dus altijd wel een poes in bed gehad en niet altijd een kater...
Doe professioneel aan SM (*4) daarnaast fiets ik graag en vind rugby een mooie sport om te doen.
Vanwege mijn interesse voor oostblok, diverse malen studenten hieruit te logeren gehad, hetzij voor een vakantiebaan of onderdak geboden aan buitenlandse studenten of van Nl die van ver komen ivm het zoeken naar een kamer in deze contreien ....
Ik hou van dieren en dat betekent voor mij dat ik ze niet eet.... Zeker in onze welvaart staat zijn er genoeg andere mogelijkheden om aan onze voedingsbehoeften te voorzien. Ik kan je in deze aanraden bij C1000 eens de vegetarische shoarma te proberen van "Vivera" als ik het goed heb. Het verschil proef je niet! Ik gebruik het altijd door de spaghetti... is echt hhhmmm....
Een kroegtype ben ik niet echt, vind dat echt te oppervlakkig, drink en rook niet dus dat alles maakt mij tot een ongebruikelijk stuk student he'? ...
Ik ben op zijn minst bisexueel

dus ben jij een jongen die daar ook last van heeft mag je mij dat wel vertellen...
Gezien wat testen zit ik te wachten in in het hokje "hoog begaafd" NL. zit je ook in mijn hokje dan lijkt me het leuk daarover van gedachten te wisselen.
Filosofie, pschychologie, bewegingsleer, Science fiction, parananormaliteit, vegetarisme, sport en muziek hebben mijn interesse. Qua religie heeft het voor mij het boedhisme de meest realiteits waarde maar sluit de visie achter e stelling "waren de goden kosmonauten" (*5) van wetenschapper Danike ook zeker niet uit... Vind het aardig naief van ons mensjes te denken dat wij het wiel hebben uitgevonden....haha... de aarde was al rond voordat God tuissen de dinosauria wat ruimte voor ons moest scheppen...
(1) = Russisch (RU) hallo, nieuwe vrienden)
(2) Spier in de wang die hoe kan het ook anders ook wel trompetterspier heet.
(3) pootje geamputeerd na inadequate therapie veterinaire medicus, snik snik
(4) Bedoel echt sportmassage... en bedankt...
(5) is boek met gelijknamige titel van Danike, verklaart onder andere prehistorische grottekeningen van kosmonauten en de enorme figuren op Mexicaanse vlakten die dateren van voor onze jaartelling.
Interesse voor welk van genoemde onderwerpen laat dan gerust wat horen.... groetjes