Los bericht bekijken
Oud 20 augustus 2005, 11:00   #51 (permalink)
Lynda
Foet

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liana
Dus wat ik even kwijt wilde is dat je niet naar anderen moet luisteren die er geen verstand van hebben, volg je hart gewoon en ga ervoor.
Ik vind dit wel een beetje onvriendelijk gezegd, als ik eerlijk mag zijn. Wie ben jij om te oordelen wie er wel en wie er geen verstand van heeft?

Uit de brochure van het JBI betreffende het CD diergeneeskunde: "Om ieder misverstand te voorkomen: het colloquium doctum is beslist geen gemakkelijke manier om toelating te krijgen tot de opleiding van uw keuze. Aan de kandidaten worden soms zware eisen gesteld, die een gedegen voorbereiding vragen."

De informatie die ik in de andere bovenstaande berichten geplaatst heb, komen allemaal bij het JBI vandaan. En het JBI is de instelling die ALLE voortentamens in Nederland afneemt. Let wel: de landelijke voortentamens, dus NIET de toelatingstesten die sommige unversiteiten zelf afnemen.

Bovendien: ik lees nergens iets over dat Larissa, of wie dan ook, zou worden afgeraden de toetsen te doen. We zijn alleen reeël en laten Larissa weten dat je niet "zomaar" even een CD doet, dat daar wel degelijk voorbereiding voor nodig is. Enne... als je goed de berichten leest, zie je dat Emski en ik allebei precies hetzelfde schrijven als jij.
Mijn CD toetsen zijn binnenkort, maar ik hou in ieder geval rekening met het feit dat het wel eens moeilijker kan zijn dan dat ik denk. Zo kan het alleen maar meevallen, nietwaar? Ook op die manier "kun je er voor gaan".

Gr.
Lynda
Lynda is offline   Met citaat antwoorden

Generated in 1,02761s using 8 queries