Los bericht bekijken
Oud 15 oktober 2005, 22:51   #1 (permalink)
voorjoueenvraag
Meelopertje

Standaard Internationall Business & Management Studies (IBMS) ben ik geschikt?

hallo! ik wil internationaal business and management studies doen.

ik heb bijna mijn mbo commercieel bank en verzekeringen(niv4) afgerond. maar dit opleiding is in het engels. saxion vond dat ik een hele achterstand had. engels wordt best slecht gegeven op de mbo. en duits heb ik net op het nippertje behaald met een 6 op haar examen omdat ik de taal niet echt leuk vond en toen niet echt serieus was qua carierre e.d. daar denk ik nu anders over nu ik ouder ben.

ik ben in ieder geval verder gaan kijken naar andere scholen met soepeler toelatingseisen. de HAN in Arnhem wil op zijn minst een afgeronde mbo opleiding op niv. 4. wel krijg ik sowiezo een test in hoeverre mijn engels goed is.

ik probeer nu al mijn projecten af te ronden zodat ik tijd genoeg over heb om iets aan mijn achterstand te doen.

is dit opleiding nog steeds geschikt voor me??

ik heb toendertijd havo gedaan, maar door pure luiigheid en persoonlijke omstandigheden naar vmbo gegaan. wel heb ik altijd de havo advies gekregen. ik ben gemotiveerd om nu serieus aan de slag te gaan. mijn mbo haal ik makkelijk zonder moeite. hoe kijken jullie erop????

tips????
voorjoueenvraag is offline   Met citaat antwoorden

Generated in 0,75410s using 8 queries