Los bericht bekijken
Oud 8 november 2005, 21:52   #2 (permalink)
Jaguar
Staf Lid

Jaguar's schermafbeelding

Standaard

Ten eerste is het kameraanbod rond de zomervakantie altijd beter dan gedurende het jaar. Veel studenten stoppen met hun studie en moeten hun studentenkamer uit.
Ik weet niet in welke prijsklasse je wilt zoeken want als je echt geld op tafel legt is er zelfs in het op het eerste gezicht kamerloze Amsterdam wel een plekje te vinden. Belangrijk is dat je in een beetje leuke wijk terecht komt, niet te ver van de VU maar ook niet te ver van het centrum. Oud Zuid is daarom ideaal, nadeel is dat die wijk samen met het centrum de duurste wijk van de stad is. Goed alternatief is Oud West maar dat is weer een beetje uit de richting van de VU. Wel lekker dicht bij het centrum.
Naast de VU is een heel woningcomplex genaamd Uilenstede. Hier kun je voor ongeveer 250 euro per maand zitten. (16m2, eigen badkamer en wc, gedeelde keuken)
Dan zijn er ook nog speciale studentenprojecten verdeeld over de stad. Er worden veel containerwoningen geplaatst. (Westelijk havengebied, Noord en recentelijk bij de Spaklerweg). Ik zou vooral dat soort projecten goed in de gaten houden en me er tijdig voor inschrijven want dat zijn wel prima optrekjes hoor. Redelijk groot en een eigen badkamer, keuken en zelfs airco

Generated in 0,82939s using 8 queries