Los bericht bekijken
Oud 14 december 2005, 16:42   #1 (permalink)
0007
Meelopertje

Standaard Diergeneeskunde met E en M

Hallo iedereen,

Op dit moment zit ik in klas 6 van het VWO. Ik heb het profiel economie en maatschappij. Helaas is dit dus het verkeerde profiel voor diergeneeskunde. Maar ik zou echt heel graag diergeneeskunde willen studeren. Nu ben ik er achter gekomen dat je als Nederlander met alleen een VWO diploma ook in Belgie kunt studeren (dus geen verreist profiel). Dat leek mij dus op zich wel een goede optie. Ik heb trouwens wel beperkte kennis van scheikunde en natuurkunde want ik heb die vakken wel nog 1,5 jaar gevolgd en op dit moment doe ik een scheikunde cursus.
Maar nu mijn vraag: Is diergeneeskunde in Belgie wel te doen voor iemand die dus niet veel kennis heeft van de exacte vakken? Ik las op de site van Universiteit Antwerpen dat directe voorkennis van scheikunde en natuurkunde niet verreist is, maar is dat waar? Omdat ik op deze site zag dat er verschillende mensen al diergeneeskunde in Belgie studeren vroeg ik mij af wat zij hierover te zeggen hebben. Dus hoe vinden jullie de moeilijkheidsgraad van de exacte vakken in diergeneeskunde?
Alsvast bedankt!
0007 is offline   Met citaat antwoorden

Generated in 1,01479s using 8 queries