Bedankt alvast voor de antwoorden!
Dat ik me kan aanmelden is wel zeker. Een tijd geleden hielden de Belgische universiteiten voor de Nederlanders de Nederlandse eisen aan. Maar dat hebben ze net veranderd. Ze vonden dat als ze van de Belgen geen specifieke vakken vroegen, ze dat ook beter niet konden doen voor de Nederlanders. Ik deze informatie van Universiteit Antwerpen, daar heb ik ook mee gebeld en gemaild.
Biologie 1 heb ik gelukkig wel, en een deel biologie 2, maar dat heb ik niet afgemaakt. Ik kan gelukkig boeken lenen van iemand die wel biologie 2 heeft gehad, dus die ga ik ook doorwerken zodat ik op de hoogte ben. Scheikunde ben ik dus ook al mee bezig.
Maar wat ik tot nu toe lees is dat die vakken wel een beetje meevallen? Klopt dat? Ik ben in ieder geval wel bereid er veel tijd in te steken (en eventueel bijlessen te volgen, voor zover mogelijk), dus gemotiveerd ben ik wel.
Marly, jij studeert dus ook Diergeneeskunde in Belgie? Kun je iets meer vertellen wat je er tot nu toe van vindt? Is de opleiding echt zo zwaar en tijdvergend als ze zeggen?
|