Los bericht bekijken
Oud 14 december 2005, 21:04   #7 (permalink)
*Marly*
Lid

*Marly*'s schermafbeelding

Standaard

Ze geven wel echt veel gratis bijlessen wat scheikunde betreft. (in antwerpen tenminste) Dus dat is een pluspunt.

Onder studenten wordt er ook vaak gezegd dat die vakken zo'n onzin zijn, dus het lijkt me sterk dat dat idee ook niet onder de profs zou leven. :-)

Ik studeer ook Diergeneeskunde in Belgie. De eerste 3 jaar in antwerpen en ik zit nu in mijn vierde jaar in gent. Het wordt ieder jaar steeds zwaarder. Dit jaar kan ik het echt niet meer bijhouden. Maar ik heb het er allemaal voor over! :-) Het is eigenlijk ook de enige opleiding die me voor de volle 100% boeit. Vooral de klinieken zijn echt heel erg leuk. Vorige week had ik Lijkschouwing en dat was echt leuk, zowel kleine als grote huisdieren lagen daar voor de autopsie. Dat zijn allemaal dieren die daar in de kliniek net gestorven waren. Soms zijn er ook officielen bij en afgelopen week lag daar het paard van een prof. Maar bij de klinieken sta je op verschillende afdelingen, helaas ook tijdens de vakantie: ik moet met kerst, pasen en de zomervakantie hier zijn. Niet alle weken van de zomervakantie, maar wel 1 maand.

Er hebben hier echt heel veel topics over diergeneeskunde in belgie gestaan op dit forum. Ik heb al enkele malen uitgebreid uitleg gegeven over diergeneeskunde. Niet dat ik het nu niet nog eens zou willen uitleggen, maar ik heb daar momenteel niet meer zoveel tijd voor. En ik denk dat je bij het lezen van die topics ook wel veel te weten komt.

Maar als je nog vragen hebt, stel ze gerust. :-)

Groetjes Marly
*Marly* is offline   Met citaat antwoorden

Generated in 1,09163s using 8 queries