Los bericht bekijken
Oud 19 januari 2006, 11:40   #6 (permalink)
Lynda
Foet

Standaard

Hoi Marit,

Dank voor je antwoord. Kan er best wat mee!
Ik doe inderdaad de toelatingstoets biologie. Jij hebt dus "gewoon examen" gedaan? Staatsexamen?
Ik doe deze vakken voor het colloquium doctum diergeneeskunde. Dus we willen hetzelfde
Ik doe alleen alles tegelijk, omdat ik helemaal geen VWO diploma heb. Vandaar dat ik echt alle vakken moet doen, wiskunde, scheikunde, natuurkunde, biologie en ook Nederlands en Engels, maar die laatste twee leveren wat mij betreft geen problemen op. Ik zit meer met die exacte vakken. Biologie valt denk ik nog wel mee, maar wis- en natuurkunde ben ik helemaal geen held in. Ik gebruik ook Chemie en Systematische natuurkunde. Ik heb expres de boeken aangeschaft die ze bij de cursus ook gebruiken, behalve biologie, want daar gebruiken ze op de cursus een enorm dik, engels boek voor, wat voor mij niet echt handig met leren was. Dus heb ik de boeken Nectar doorgewerkt (op aanraden van twee jongens op een ander forum die ook de toets bij het JBI hadden gedaan) maar ik had het idee dat niet alles in die boeken stond. Ik had de biologie voor jou methode nog en aangezien ik nog tijd heb tot mei, werk ik die ook nog even door.
Wanneer doe jij de tentamens van je andere vakken? Ik in april en mei. Misschien zien we elkaar daar nog wel! Als jij ook dan tenminste tentamens doet!
Ik doe momenteel dus geen opleiding. Ik werk in mijn eigen trimsalon en leer tussendoor voor de vakken waarin ik tentamen moet afleggen. Geheel zelfstudie dus. Ben ook niet zo piep meer, 38 jaar, vandaar het colloquium doctum.
Hoe gaat het verder met jouw vakken? Doe je de cursus bij het JBI?

Groetjes,
Lynda
Lynda is offline   Met citaat antwoorden

Generated in 1,01636s using 8 queries