Okee, doen we, dat afspreken. Tegen die tijd zullen we een herkenning afspreken
Dat van die aantekeningen en oefenvragen zou ontzettend fijn zijn! Als je daarvan wat zou willen opsturen graag! Ik stuur mijn adres wel even via een prive-mail en kijk dan maar wta je kwijt wilt. Eventueel betaal ik de verzendkosten wel (via overmaken of in april). 't Is altijd prettig om goed te kunnen oefenen!
Ja dat bij de dierenarts werken was erg leuk. Maar ja, nu met al dat leren is het toch ook wel prettig dat ik mijn eigen werktijden kan bepalen. Als ik wat meer tijd nodig heb voor iets, plan ik gewoon wat minder klanten. En ach, ik werk met honden en katten, wat wil ik nog meer

Soms zelfs konijnen en fretten!
Heb je je al aangemeld bij de IB voor de loting? Ik nog niet, twijfel of ik dat al "durf". Maar ja, als ik ingeloot wordt en ik haal de tentamens niet, dan kan ik m'n cijfers opsturen en dan telt dit niet als lotingskans en blijf ik nog 3 kansen houden, dus misschien doe ik het wel.
Zeg, zou toch lollig zijn als we allebei inloten en in hetzelfde jaar komen!
Maar ja, eerst die tentamens maar eens halen!
O ja, op de cursus schei- en natuurkunde, hebben jullie daar echt alles uit de boeken behandeld? Of waren er ook onderwerpen die minder aan bod kwamen?
Groetjes,
Lynda
PS heb je net een privebericht gestuurd met m'n adres!