Ik ga binnenkort een coachingsopleiding beginnen, en zoek mensen die gecoacht willen worden.
Coaching is een heel effectief hulpmiddel om dingen te veranderen in je leven. Dat kan zakelijk zijn (hoe vind ik de juiste baan? hoe kan ik beter omgaan met mijn baas, of lastige collega's? hoe kan ik me zelf beter verkopen?), of privé (hoe kan ik effectiever communiceren? hoe kan ik meer zelfvertrouwen krijgen? hoe kan ik mijn relatie met partner/familie/vrienden verbeteren?).
Coaching is een combinatie van inzicht krijgen, en actie ondernemen om de nieuwe inzichten te 'oefenen'.
Ik heb al verschillende mensen gecoacht, zakelijk en prive. Door die ervaring heb ik besloten me verder te ontwikkelen als coach.
Ik bied gratis coaching aan aan maximaal 3 mensen op de volgende voorwaarden:
- je bent coachable, dat betekent: je wilt echt naar jezelf kijken, en staat open voor feedback
- je bent student, of werknemer met een bruto inkomen van minder dan EUR 15000/jaar (daarboven wil ik je ook coachen, tegen een gereduceerd tarief).
Coaching is altijd maatwerk, dus neem vrijblijvend contact op als je meer wilt weten.
Vriendelijke groet,
Fred Wiersma
f.wiersma@spiritmanagement.nl
GSM 06-42824008