Los bericht bekijken
Oud 4 februari 2006, 22:22   #1 (permalink)
Wilmo
Meelopertje

Wilmo's schermafbeelding

Standaard Wat zal ik eens allemaal gaan aanvragen?

Goedenavond8\

Ik zit me nu de laatste paar maanden van mn vwo te vervelen, niet omdat ik heel goed ben ofzo maar omdat ik nooit iets heb gedaan en nu ineens wel heb ik veel meer tijd

Maar goed, strax ga ik naar de TU in Twente en ik moet daar eigenlijk ook wonen. Nu kan je in de stad gaan wonen, maar ook op de campus, wat zouden jullie doen? En wat zijn de voor- en nadelen van beide?

En wat voor studiefinanciering-strategie moet je volgen? Zo veel mogelijk? Dus basis beurs en de aanvullende, of ook nog gewoon de lening erbij... (voorwaarden van de lening ga ik nog uitzoeken, niet nu want strax ga ik nog ffkes beesten)

Ik denk dat ik uitga van een max van 240 e per maand voor een kamer, dit is volgens mij wel redelijk en in Enschede krijg je daar +/- 20m2 voor. En dan de rest, als je een beetje normaal doet, kan je daar van leven? Of is het echt moeilijk om van de rest dat ik krijg (en alleen dat) helemaal rond te komen... En eigenlijk moet ik ook nog een beetje sparen voor mn college/boeken geld, want mn ouders doen 1 van de 2 en dus moet ik de andere doen.

En bij de UT kan je ook een lening afsluiten voor een pc, dat is 1000+e (1000 en een beetje geloof ik) en dat hoef je ook pas na een heeeele tijd terug te betalen zonder rente.

Enne hoe staat het met de bijbaantjes in Enschede en omstreken? Een logistiek bedrijf lijkt me wel iets (heb nl redelijke ervaring met heftruck chauffeuren), naja dat zal daar vast wel zitten. Maar wat zijn jullie ervaringen met bijbaantjes, zijn die makkelijk te vinden, of is het heel erg moeilijk?

naja ik kijk uit naar de reacties, mvg

Wilmo
Wilmo is offline   Met citaat antwoorden

Generated in 0,68764s using 8 queries