Los bericht bekijken
Oud 6 maart 2006, 11:22   #8 (permalink)
JeroenYeah
Foet

Standaard

Ik heb het ook wel eens gedaan. Maar waarschijnlijk hallucineerde ik het meestal :P
Eens bij de huis van een vriend gingen we kussen gevecht rond 12 uur met z'n 8e doen we hadden allemaal een kussen en de belichting van het huis hadden we uitgezet zodat het helemaal pik donker was.
Je mocht door het hele huis rond rennen. Ik was naar de zolder gerend waar ik een aantal mensen waarvan ik niet weet wie getrefd heb met de knuffel achtige voorwerp.
daarna terugtrekkend rende ik naar de overloop op de eerste verdieping en (niemand achtervolgde mij of wat dan ook) ik zag toen 2 brandende, lichtgevende oogjes in de overloop in de lucht zweven. Ik reikte met mijn hand naar het oog om te kijken of er om heen een hoofd was, ik kon er niks om heen voelen en de ogen beweegde alsof iemand aan het lopen was, een klein rondje door de overloop. er was ook niemand te bekennen die mij wou aanvallen met een kussen, ik keek om me heen om te kijken of het een soort truuk was maar ik zag niks wat mij kon overtuigen dat het een truuk was, dus rende ik uit angst naar beneden.

Ook keer ging ik met vriend op de dijk lopen om half 2 in de ochtend ? we zagen een blauw lichtje vanuit de park komen we loopte over dijk tot aan de trap toen staarde we naar dat blauwe licht een vroege ons af wat het was. we keken terug op de dijk en zagen toen een Paard met een gigantische man erop, we rende terug op de dijk met het paard achter ons aan richting huis. We gingen van de berm af waarna ik een kort moment een hoofd in het gras zag liggen, hierdoor ging ik nog harder rennen. we kwamen thuis aan en gingen film kijken...
JeroenYeah is offline   Met citaat antwoorden

Generated in 0,76016s using 8 queries