Discussie: Stel jezelf voor!
Los bericht bekijken
Oud 24 april 2006, 13:53   #177 (permalink)
Xenophilo
Meelopertje

Xenophilo's schermafbeelding

Standaard

Hallo iedereen,

Ik ben gister op dit forum terecht gekomen op de brakke uitziek zondag, daarbij heb ik me ook geregistreerd en als vervolg dacht ik vandaag laat ik maar eens beginnen met mijzelf voor te stellen

Ik ben Bjorn 19 jaar oud en woon in nunspeet, maar hoop eind van dit jaar weer naar Enschede te gaan waar ik net een half jaar heb gewoond I.V.M stage. Ik volg de opleiding interieur & Architectuur aan landstede in harderwijk en ben ondertussen in het 3e jaar verzeild geraakt.
ik wil graag Stedenbouwkundig ontwerper worden maar op het moment ben ik iemand die beter weet waar uitgaansgelegenheden zitten dan de achtergrond van de gemiddelde stad, op Enschede na dan.

verder kan ik wel meer vertellen maar ik zou zo niet weten wat ik nog kan toe voegen aan deze kennismaking, wie vragen heeft mag ze zeker stellen
en ik denk dat in de loop van mijn post iedereen wel wat meer over me te weten zal komen, aangezien ik het te moeilijk vind om alles in 1 post te vertellen daarbij komt dat ik ook nog weleens verander van gedachten

Gegroet

Generated in 0,89460s using 8 queries