Discussie: Bijbaan zoeken?
Los bericht bekijken
Oud 24 juni 2006, 11:07   #1 (permalink)
*Marly*
Lid

*Marly*'s schermafbeelding

Standaard Bijbaan zoeken?

Ik zit er al een tijdje over te denken om een soort van bijbaan te zoeken dat aansluit bij mijn studie diergeneeskunde.

Ik zit nu in het vierde jaar en aangezien het me dit jaar nogal zwaar gevallen was is de kans groot dat ik volgend jaar een rustig IAJ-jaartje heb (Individueel Aangepast Jaar). Ik wil echter niet stil zitten en met mijn duimen zitten draaien. Dus ik had in gedachte om ergens, desnoods onbetaald, een bijbaantje te nemen waar ik ook nog het een en ander kan leren op diergeneeskundig gebied.

Ik moet er wel even bij vertellen dat ik geen rijbewijs heb. In Belgie zijn er wel studenten die in het weekend hun dierenarts onbetaald bijspringen, ik weet alleen niet of het in Nederland gangbaar is om je als onbetaalde student aan te bieden bij een dierenarts. Hoe dan ook lijkt me dit wel het leerzaamst.

Maar als iemand nog tips heeft (eventueel vrijwilligerswerk) zijn ze heel erg welkom! Het moet wel op een wat hoger niveau zijn dan alleen maar hokken schoon maken. (Niet dat ik daar vies van ben hoor )

Groetjes Marly

Generated in 0,67055s using 8 queries