Discussie: Bijbaan zoeken?
Los bericht bekijken
Oud 26 juni 2006, 16:22   #6 (permalink)
*Marly*
Lid

*Marly*'s schermafbeelding

Standaard

@ Pippin:

Die 'snuffelstage': is dat georganiseerd door de Universiteit van Utrecht of is dat voor scholieren voor de middelbare school bedoeld? En dien je je daarvoor ergens aan te melden of bedoel je daarmee dat je op eigen initiatief een snuffelstage kunt doen?

Ik woon nogal in een gehucht en het openbaar vervoer reikt ook al niet zover en zonder rijbewijs kom je helaas niet zover. Ik denk dat de DA hier bij mij in het dorp al merendeel van de tijd met zijn duimen draait, maar je kunt niet weten.

Ik weet wel dat het in Belgie niet vreemd is om zelf bij een DA aan te kloppen om te vragen of je daar kunt helpen. Maar ik vroeg me af of dat in Nederland wel zo gangbaar is? Ik snap wel dat sommige handelingen enkel gedaan mogen worden door de DA/DA-assistente(n), maar van meekijken leer je uiteraard ook al.

Het is alleen zo dat ik me afvraag of ik mezelf niet voorschut zet als ik bij de DA als student kom vragen of ik er kan helpen. In een stad als Dordrecht krijgt een kliniek natuurlijk vaker dergelijke vragen, maar bij ons in het dorp zijn ze dat niet gewend.

Groetjes Marly

Generated in 0,90603s using 8 queries