@ BENN;
Citaat:
|
7) hoe zit het nou precies met die voorbereidings/introductie week (of zijn dat twee totaal verschillende dingen?)
|
Dat zal wel hetzelfde zijn. Je hoeft er niet aan mee te doen en het verhoogd, voor zover ik dat weet, niet je kans om te slagen. Ik heb niet aan deze introductie meegedaan. Ik vind het vooral goed voor diegene die nog nooit eerder met natuur en scheikunde in aanraking zijn geweest. En in Antwerpen werden er ook veel bijlessen georganiseerd, dus mocht je er niet uitkomen...
Citaat:
|
8) kun je via de universiteit in Gent goedkoop aan een laptop komen?? Ik had dat namelijk ergens gelezen, laptop met korting.. En heb je die ook echt nodig dan??
|
Het schijnt wel te kunnen, maar een laptop heb je niet nodig.
Citaat:
|
als laatste wil ik nog vertellen dat ik in het boekje van Gent las dat ze het eerste jaar nu aangepast hebben en je dus niet hoofdzakelijk chemie en physica hebt maar nu bijvoorbeeld ook embryologie enzo al het eerste jaar er staat bij academie jaar 2006 -2007 dus het zal wel kloppen denk ik..
|
Embryologie in het eerste jaar klopt wel. Maar er is geen scheikunde en natuurkunde meer het 1e jaar? Ik heb wel eens ooit geruchten gehoord dat ze die vakken gingen afschaffen nl.
Groetjes Marly