Los bericht bekijken
Oud 19 augustus 2006, 08:27   #107 (permalink)
*Marly*
Lid

*Marly*'s schermafbeelding

Standaard

Hai Kelly,

Citaat:
Als je in Antwerpen-Berchum aankomt met de trein moet je dan nog met de bus naar de campus of niet?
Ja, bus 501, 502 of 21. Bus 21 gaat trouwens ook naar de campus Drie eiken. Als je van de perrons naar beneden gaat, moet je die kant op waarbij je niet langs de winkeltjes komt. Dan moet je rechts, de trap af en sta je op de stoep. Links van je zie je een zebrapad, daar steek je over en loop je de straat in. Dan vervolgens steek je weer over want je moet aan de rechterkant van de weg op de bus stappen. Het is een bordeauxrood bushokje. Je kunt daar op bus 21, 501, 502 stappen.
Het is in het begin even zoeken want het is een druk punt, maar als je het eenmaal gevonden hebt is het geen probleem.

Citaat:
hoe ver is het van de trein naar de campus?
Van het station antwerpen-berchem naar campus groenenborgerlaan? Een kwartiertje. Maar 's ochtends kan het soms wat langer duren, maar dat gebeurt zelden.

Citaat:
En weet iemand of het beter is om een OV te nemen voor in nederland en dan in belgie een abonnement te nemen voor het traject Roosendaal-Antwerpen-Berchum of kan ik beter de OV vergoeding nemen en dan een abonnement Dordrecht-Antwerpen-Berchum nemen?
Lastige vraag. Ik heb wel eens een meisje gesproken die uit Roosendaal kwam en ook diergeneeskunde in antwerpen studeerde. Als ik het goed onthouden heb had zij een belgische treinabonnement.
Ik denk dat jezelf het beste even kunt opzoeken hoeveel een abonnement kost en dan alles even berekenen.

Groetjes Marly

Laatst gewijzigd door *Marly* : 19 augustus 2006 om 08:35.
*Marly* is offline   Met citaat antwoorden

Generated in 0,69808s using 8 queries