@ Katia en Kelly;
Citaat:
|
campuskaart of go pas te kopen. Omdat een abonnement meer bedoeld is voor als je elke keer reist, En dat kost dan wel veel voor een jaar of maand.
|
Ik denk, maar ik kan het mis hebben hoor, dat Kelly niet op kot gaat maar iedere dag gaat pendelen.
Een campuskaart is eigenlijk alleen geschikt voor mensen die op kot gaan. Een Go pass is ook geschikt voor mensen die op kot gaan of mensen die af en toe lange afstanden moeten maken. Ik heb toen ik in Antwerpen zat ook altijd gependeld. Toen had ik een treinabonnement voor 3 maanden. Dat klopte vaak precies met de lengte van de lesweken. In de examenperiode gebruikte ik dan weer een Go pass, omdat een retourtje voor mij 18 euro koste en met een go pass had ik een retourtje voor 8,60. Dat scheelde veel! Want in de examenperiode pendel je niet iedere dag,
Je hebt abonnementen voor 1 maand, 3 maanden of 12 maanden. 12 maanden is onzin, want als je 3 maanden zomervakantie hebt pendel je natuurlijk niet. Alhoewel je ook geld terug schijnt te krijgen als je een aantal maanden op je abonnement over hebt. Maar dat weet ik niet zeker.
Groetjes Marly