Los bericht bekijken
Oud 27 augustus 2006, 12:27   #125 (permalink)
*Marly*
Lid

*Marly*'s schermafbeelding

Standaard

@ Lollifant;

Mijn trein kwam altijd om 7:43 aan. Dat was voor mij altijd ff sprinten. Half 8 is ideaal: kun je rustig op je gemak naar de bus.
Ik ken meer mensen die in hun Antwerpentijd vanaf het station met de fiets naar de campus vertrokken. Is ook wel prettiger, omdat je met de bus soms wat rottig uit kunt komen als je naar huis wil en net je trein kunt missen. Ik heb al heel wat afgevloekt wanneer ik m'n trein net miste en een heel uur moest wachten. En naar Roosendaal kun je ook maar 1 keer in het uur toch? (rond 30 na het uur op spoor 4 toch?)
Voor campus drie eiken is het misschien wel een heel stuk verder fietsen, maar dat schijnt toch ook wel te doen te zijn.

Je weet waar de bushalte bij station Antwerpen-Berchem zijn? Ik weet nog dat ik voor het eerst de bus daar moest hebben om me aan te melden voor de studie. Was wel ff zoeken, want het is daar best een druk punt, vooral als je het leven in een gehucht gewend bent.

Ik ben wel naar de onthaaldag geweest. Dat is ondertussen alweer 4 jaar geleden, dus er kan wat veranderd zijn.
Eerst was er voor ALLE nieuwe studenten een toespraak van de decaan in T103. Daar werd wel wat nuttige info gegeven en vervolgens kreeg je wat folders. Daarna kon je met de studentenverenigingen allerlei dingen doen: was er muziek buiten enzo. Maar ik ben toen samen met heel wat anderen naar de cursusdienst gegaan om de cursussen te kopen (krijg je in een doos mee), (want de studentenvereniging was afwezig bleek achteraf.) Het is nl. erg aan te raden om meteen cursussen te hebben voor de dag erna in de les en het is ook heel vervelend als de cursussen op zijn als je te laat bent.
De laatste jaren was het zo dat er op deze dag geen lessen waren, maar in mijn 1e jaar was dat nog wel zo.

Het is niet verplicht hoor, en je mist ook niet veel.

Groetjes Marly

Generated in 0,77797s using 8 queries