29 augustus 2006, 10:01
|
#130 (permalink)
|
|
Meelopertje
|
hey kelly,
ik woon in oudenbosch. Met je ov kan je tot aan de grens reizen. vanaf de grens neem ik een schoolabonnent voor in belgie, voor 3 maanden is dat iets meer als honderd euro. hier staat wat meer info:
http://www.b-rail.be/nat/N/tarifs/traincards/school/
hopelijk heb je er wat aan.
ik doe iig niet mee met het overbruggingsonderwijs, maar ik heb gister wel inschrijfformulier voor verkenningsdagen op de post gedaan. ik hoop dat t nog niet vol zit.
k had een mailtje gestuurd naar organisator van verkenningsdagen met de vraag of er mogelijkheden waren om daar de overnachten, dit was zijn reactie:
"Normaal gesproken is overnachten geen probleem. Er zijn gedurende de week altijd wel mensen die niet naar huis toe kunnen, in de meeste gevallen is het dan wel mogelijk om bij een van de mentoren op kot te blijven slapen.
Als je aan het begin van de week dit duidelijk meldt aan je mentoren die je krijgt toegewezen dan zullen zij je daar zeker bij helpen. Ook ik heb op m'n appartement nog een stuk of 5 slaapplaatsen ter beschikking, dus een probleem zal het niet worden. Neem wel zeker weten zaken als slaapzak en toilettas de eerste dag van de week al mee. Deze spullen kunnen veilig in m'n auto worden opgeborgen, daar hoef je dus niet heel de tijd mee te slepen.
Als er nog vragen of opmerkingen zijn dan mag je me altijd mailen of bellen,
Groetjes"
dus dat zit wel goed, hoe ga jij dat doen, ook bij iemand daar slapen?
ciao ciao
|
|
|