Vragenlijst studenten (m) en sport
Een vriendin van mij is op zoek naar studenten van het mannelijke geslacht om hen enkele vragen te stellen m.b.t. sporten. Het maakt niet uit of je wel of niet sport heren, ik zou zeggen neem even de moeite en vul m in!
Terugsturen kan naar mij in een PB, email of als een reply op deze post! Bij voorbaat dank!
------------------------------------------------------------------------
Naam:
Studie:
Leeftijd:
1. Doe je aan sport en welke sport dan?
2. Als je niet aan sport doet waarom doe je dat dan niet, het is toch goed voor je gezondheid?
3. Hoe vaak sport je in de week?
4. Sport je vaak overdag of ook in de avond/weekend?
5. Sport je alleen of met vrienden, als je met vrienden sport wordt je dan niet snel afgeleid?
6. Wat is voor jou de reden dat je sport, voor de gezelligheid of voor je gezondheid (om je conditie op peil te houden)?
7. Wat voor cijfer zou je jou sportclub willen geven en waarom dat cijfer?
8. Als je gesport hebt blijf je dan nog even hangen of ga je gelijk richting huis?
9. Wat voor sport zou je nooit beoefenen en waarom niet?
10. Ben je het eens met het vooroordeel dat mensen hebben over studenten en sport (dat ze te lui zijn om te sporten)?
11. Als je eenmaal een fulltime baan hebt zou je dan stoppen met sporten?
12. Welk sportcentrum vind je nou echt super slecht (bijvoorbeeld vanwege dat het te duur is, vies, of een ander argument)?
13. Vind je het belangrijk dat je sportclub of sportschool dicht in de buurt is waar je woont, of heb je het er voor over om verder te reizen?
14. Wat zou je willen zeggen tegen studenten die niet sporten?
|