Los bericht bekijken
Oud 23 november 2006, 12:36   #180 (permalink)
johanne
Meelopertje

Standaard Vragen

Hoi

Na bijna alle verhalen op dit forum te hebben gelezen zit ik met een aantal vragen.
Al vanaf de middelbare school wilde ik diergeneeskunde studeren. Maar omdat ik havo heb gedaan en bang was dat vwo te moeilijk was koos ik na mijn examen voor mijn tweede passie; sporten. De academie lichamelijke opvoeding heb ik nu afgerond maar ben er wel achter gekomen dat ik niet voor de klas wil staan. In januari volgend jaar vertrek ik voor een half jaar naar aruba en als ik terug kom wil ik de studie diergeneeskunde doen in Belgie.
Maar nu is mijn vraag; kan ik wel met een havo diploma profiel N&G en HBO diploma de opleiding volgen of moet ik dan een toelatingsexamen doen.
En is er ergens een site waar je overzichtelijke informatie kan vinden over diergeneeskunde studeren in belgie. Of dat je brochures kan opvragen zodat je het nog eens rustig allemaal kan doornemen.

En dan nog een heel ander item: Hoe zit het met de pabo's in antwerpen? Als ik namelijk wel in antwerpen ga studeren wil mijn vriend mee en die wil de pabo graag doen. Maar als de lesgeefmethodes van belgie en nederland veel verschillen wordt dat moeilijk.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen alvast bedankt
groet johanne
johanne is offline   Met citaat antwoorden

Generated in 0,81176s using 8 queries