Los bericht bekijken
Oud 10 januari 2007, 00:51   #3 (permalink)
Hanne
Meelopertje

Standaard

Hallo Roel!

Ik zou heel graag willen ruilen! Per 1 januari ben ik gestopt met mijn studie in Brussel, alleen loopt mijn huurcontract gewoon door. Ik wil dus zo snel mogelijk iemand vinden aan wie ik de kamer kan onderverhuren. 12 Februari ga ik in Groningen studeren en ik ben dus nog op zoek naar een kamer. Ik zal je even wat vertellen over mijn kot daar.

Het is een ruime kamer (ongeveer 20m) in een gezellig Nederlandstalig studentenhuis aan de rand van het centrum en op 1 minuut lopen van metro Ribaucourt. Toen ik er nog woonde gingen we met alle bewoners regelmatig ergens wat drinken. Er zitten nog twee Nederlanders in het huis, de rest is Vlaams, allemaal erg aardig en leuk om mee op stap te gaan. Je hebt je eigen kookkast, met 2 kookplaatjes en een wasbak. Samen met de klerenkast en een tweede lavabo zijn dit de enige 'meubelstukken' die er vast inzitten. Als je wilt kun je er een bed, een bureau en twee stoelen bij krijgen. Er zit een donkere vloerbedekking in.

Ik hoop dat we een ruil kunnen maken, dan slaan we beiden twee vliegen in een klap.

Groetjes,
Hanne
Hanne is offline   Met citaat antwoorden

Generated in 0,72755s using 8 queries