Los bericht bekijken
Oud 11 maart 2007, 22:47   #208 (permalink)
*Marly*
Lid

*Marly*'s schermafbeelding

Standaard

De studenten die al vanaf begin af aan de studie diergeneeskunde in gent volgen zitten meestal gedurende hun hele studie in gent. Dat komt doordat het 1e jaar in gent wordt gegeven, ze blijven daardoor na het 1e jaar gewoon in gent.

Maar ik denk dat het toch praktischer is als je in merelbeke zit. Naar gent fietsen doe je al snel 3 kwartier over en dat is niet echt handig als je in je masterjaren klinieken moet gaan volgen en je voor 8 uur al in de kliniek moet staan.

Ik weet dat veel studenten toch in gent blijven hangen, omdat er in gent meer te doen is. Maar ik ken ook een aantal studenten die het toch in de masterjaren erg vroeg opstaan vonden ivm de klinieken en nu dus naar merelbeke zijn verkast.

Ik vond Prof. Bols wel een van de fijnste profs in Antwerpen. Hij kan heel boeiend les geven en ik vind dat hij weinig afstand schept met de studenten. In ons jaar was hij wel heel populair. Het was tijdens de examens wel vreemd dat hij dan wel heel erg afstand schept met de studenten, maar dat is ook wel logisch.

Ga je volgend jaar naar Gent?
Als het goed is studeer ik volgend jaar af. Dus als je na volgend jaar naar Gent gaat mag je anders mag mijn kamertje wel overnemen: ik zit in Merelbeke.

Groetjes Marly

Generated in 0,85681s using 8 queries