Los bericht bekijken
Oud 26 maart 2007, 13:53   #2 (permalink)
Ishi
Meelopertje

Standaard Xplore beurs

Hoi allemaal,

Ik ben Varsha. Ik doe de opleiding Sociaal Pedagogisch Hulpverlening. Ik ben twee maanden geleden terug gekomen na 5 maanden Suriname. Ik heb daar stage gelopen op een meisjesinternaat. Iedereen die erover denkt om in het buitenland stage te gaan lopen… moet je zeker doen! Het is echt een geweldige ervaring. Het wonen, leven en werken in een ander land opent je ogen waardoor je ziet wat voor moois andere landen te bieden hebben.
Ik heb in Suriname gezien hoeveel ze daar kunnen met zo weinig. Daar kunnen we in Nederland nog eens wat van leren!
Daarnaast is het ook fijn dat ik een bijdrage heb kunnen leveren door hun te helpen met de dagelijkse werkzaamheden en een kijkje in de toekomst. Ik heb namelijk samen met nog een stagiaire een onderzoek daar gedaan naar de mogelijkheden van het internaat voor de toekomst.
Een stage in het buitenland lijkt voor vele onmogelijk maar er zijn veel opties. Zo hebben wij met een hele groep studenten van de Hogeschool Utrecht waar ik studeer een beurs aangevraagd die het mede mogelijk heeft gemaakt dat we naar Suriname konden. Lijkt het je iets om stage te lopen en wil je meer weten over mijn ervaringen, kijk eens op: www.varshainsuriname.waarbenjij.nu. Een leuke site waar je je reisverhalen kunt plaatsen voor de thuisblijvers.
Ben je benieuwd hoe het zit met de beurs? www.xplore.nl
Mailen voor informatie mag ook altijd: ishi_bubbles@yahoo.com

Groetjes Varsha
Ishi is offline   Met citaat antwoorden

Generated in 5,99496s using 8 queries