Beste Martijn,
Ik ben op zoek naar iemand die Patricia (een vriendin van mij) kan voordragen voor anti-kraak wonen bij Ad Hoc. Het voordragen is de enige manier om ert tussen te komen. Zij komt uit Polen en studeert Pedagogiek in Amsterdam en woont in Leiden. Ze werkt zich helemaal suf om de boel rond te krijgen, dus ik heb echt met haar te doen en wil haar helpen om de woonkosten omlaag te krijgen. Ze spreekt Nederlands, maar weet niet hoe dit werkt, dus daarom probeer ik dit voor haar ze regelen.
Mijn vraag is dus zou je haar willen ontmoeten en als je het vertrouwt haar willen voordragen voor Ad-Hoc.
Hoop snel wat van je te horen,
Reinoud van Rooij
prive@he-he.nl
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martijn
Hallo, over een aantal weken ga ik via Ad Hoc anti-kraak wonen in Leiden. Het is een zeer ruim woonhuis. Daarom ben ik op zoek naar nog een persoon die ik kan voordragen bij AdHoc om samen met mij in dit huis te gaan wonen.
Bij deze, wie is op zoek naar een leuke manier van wonen voor weinig geld per maand. Laat even wat weten, stuur een email met een korte omschrijving van jezelf wat je zoal doet. Waar ik naar op zoek ben.
Jongen / meisje student, liefst ouderejaars.
niet rokend
verzorgd, netjes en hygienisch.
hoor het wel,
Martijn
|