Los bericht bekijken
Oud 18 juli 2007, 23:18   #252 (permalink)
michani
Foet

michani's schermafbeelding

Standaard

Heeej Yvet! Ja ik heb me er al helemaal een tijdje geleden in verdiept voor het geval dat... Je kan je inschrijven tot oktober.. Je moet je diploma meenemen en je ID-kaart en je moet een toetredingsovereenkomst via de site van de uantwerpen invullen en dan uitprinten, handtekening eronder en die ook meenemen. Je moet je dan persoonlijk daar aanmelden. Ik was al een beetje aan het zoeken naar een kamer, en ik heb l gezien dat ze in antwerpen echt veel groter en luxer zijn en veel goedkoper dan in nederland ! Echt toppie is dat! Ik heb ook gekeken op de site en 1 september begint geloof ik de introductie, maar 24 september pas de lessen dus ik weet niet of het de bedoeling is dat je 3 weken lang introductie hebt, dat zullen de mensen die daar studeren ons vast wel kunnen vertellen ! Ik kom uit Nijmegen, In gelderland dus. Ech leuk dat je hebt gereageerd, ik zal je dus wel tegenkomen in september maar het is toch leuk om alvast mensen te leren kennen die daar ook heengaan! Als je een kamer hebt gevonden dan moet je maar zeggen waar. Ik ga volgende week ofzo eventjes met mjn moeder naar antwerpen om in te svhrijven denk ik, kan ik meteen kijken naar een paar kamers als ik nog leuke vind! Zo dit is al aardig stuk dus ik hoor het wel, nog meer mensen die naar antweren gaan vanuit nederland? Laat het maar weten!
Kuss
michani is offline   Met citaat antwoorden

Generated in 0,84990s using 8 queries