Los bericht bekijken
Oud 22 juli 2007, 18:32   #255 (permalink)
Student Onbekend
Lid

Student Onbekend's schermafbeelding

Standaard

Heej Michani!

Leuk dat je naar Antwerpen wilt gaan! Ik zit er al drie jaar en moet nog (hopelijk maar) een jaar daar. Op het eerste deel van je vraag kan ik dus geen antwoord geven

OP het tweede deel wel: Het eerste jaar woonde ik boven de R1 (dat is toch die weg die langs het station loopt ongeveer), vlakbij station Berchem. Dat was wel handig met het naar huis reizen, maar het fietsen naar de universiteit was ik na een jaar wel beu.
Nu woon ik vlakbij het ziekenhuis Middelheim en bij Campus Groenenborger. Dat vind ik persoonlijk ideaal! Campus Drie Eiken is nog altijd wel 20 minuten fietsen, maar het station is nog goed te bereiken met de bus die zo ongeveer voor m'n deur stopt. Het is inderdaad postcode 2600, maar dat is bij het station ook zo.

Ik heb een fiets in Antwerpen, een auto kan ik niet betalen. Bovendien ben je met de fiets ongeveer net zo snel bij de unief, alleen niet zo droog als het regent.

Als ik uitga is dat meestal naar een TD in de Konijnepijp (bij Campus Drie Eiken). In de stad is het alleen op donderdag en vrijdag leuk (zaterdag zit ik meestal in NL dus dat heb ik nog niet geprobeerd). Er zit aan de Vlaamse/Waalse Kaai een leuk danscafé: Café Lokal. Meer naar het noorden van Antwerpen zit Café d'Anvers. Schijnt ook leuk te zijn, maar da's wel een heel eind fietsen vanaf mijn kot.

Groetjes, Charlotte
Student Onbekend is offline   Met citaat antwoorden

Generated in 0,77287s using 8 queries