Los bericht bekijken
Oud 22 juli 2007, 23:29   #256 (permalink)
michani
Foet

michani's schermafbeelding

Standaard

Heee!
Thanks voor je info tot zover !Ja ik ben dit jaar ook nog in antwerpen geweest en ik heb gehoord over Cafe d'anvers, maaja daar kwamen we niet meer terecht, want toen we op weg waren om het te vinden kwamen we op de kaaien terecht, haha :P Toen ijn we onze tocht maar gestopt en naar een cafe op de grote markt gegaan. De konijnenpijp heb ik wel eens op een forum gezien, maar wat is het precies en waar staat TD voor.. Is het daar gezellig en gaan er studenten van verschillende studies heen f alleen Diergeneeskunde?
Ik ben ook van plan om elk weekend wel naar huis te gaan, maar met de trein duurt het echt zoo lang, daarom wil ik misschien wel een autootje. In de stad kan je dan ook gewoon een fiets nemen natuurlijk. Ja ik denk dat ik dan ook het liefst onder de R1 wil wonen bij de universiteit, je komt immers vaker daar dan bij het station enjaah dan kan je altijd nog met de bus. Heb je er nu al 3 jaar opzitten en moet je dit aankomende jaar nog 1 jaar? dus je moet 1 jaar helemaal overdoen? Hoe bevalt de studie je nu? Over de introductie weet je dus niets, ook niet van jou beginjaar? Heb je een mooie kot..? haha oké ik draaf weer door :P ff genoeg vragen (A)

Kus Michelle
michani is offline   Met citaat antwoorden

Generated in 0,89605s using 8 queries