Los bericht bekijken
Oud 28 juli 2007, 20:32   #258 (permalink)
michani
Foet

michani's schermafbeelding

Standaard

Hee!!
Woo een heel verhaal, echt superleuk! Ik ben al heel wat wijzer geworden, dat zeker Je nieuwe studio is echt leuk! ook mooi geschilderd en leuk ingericht ! Ik ben naar antwerpen geweest, ik moet me nog wel volgende week een keer gaan inschrijven, maa rik heb een kamer! Op Troyentenhoflaan, bij 2 andere nederlandse meiden die ook hetzelfde studeren. Ze gaan nu allebei naar het 2e jaar dus je zult ze waars wel niet kennen. Ik was eerst ook op zoek naar een studio, maar nu oijf ik gewoon eerste jaar zowiezo hier, ik deel dan keuken en vet mooie badkamer met zi'n 3en, en dan kan ik volgend jaar altijd nog verhuizen als ik dat wil. Woon je nu ergens bij campus 3 eiken? Ga je oo weleens uit in de stad, of kom je daar eigenlijk nooit? Hoevaak heb jij nu les in de week en van hoelaat tot hoelaat, want 1e jaar is toch ontzettend vol? tot half 6 op school dacht ik? Ik laat mijn fiets hier thuis voor de weekenden en dan moet ik nog eventjes zoeken naar een simpele stadfiets die ik dan mee kan nemen of ik moet bij de fietshaven een fiets huren, maar is dat wle handig, of toch fijner om zelf een oude fiets te hebben?
En je gaat dus elke vrijdagmiddag na school naar huis en zondagaaf terug of hoe doe jij dat? Ik ben echt benieuwd hoe het is, heb er wel zin in!
En je site is echt superleuk en handig! ikj heb meteen dat programma geprobeerd et die plattengrond Maar ik moet als ik nog ff daarheen ga de maten opnemen, anders kan je niets :P

(K) Michelle
michani is offline   Met citaat antwoorden

Generated in 0,76587s using 8 queries