Ik woon echt heeeel dicht bij de Troyentenhoflaan! Als je die straat de ene kant op uitloopt, loop je recht tegen de GB (supermarkt, GB staat voor Grand Bazaar trouwens) aan. Als je de andere kant op loopt kom je bij een andere grote straat, daar woon ik

Van het afgelopen eerste jaar ken ik inderdaad niemand. Maar wel leuk dat die daar ook zitten, die kunnen je vast ook een hoop vertellen over het eerste jaar en zo. Voor mij is dat alweer wat langer geleden en ze hebben een hoop veranderd sindsdien... En met z'n drieën een keuken en badkamer delen is goed te doen hoor, het scheelt ook dat het meiden zijn.. volgens mij zijn die altijd nog iets properder dan de heren
Ik ga wel eens uit in de stad, maar niet zo vaak omdat het toch wel een eind fietsen is. De Konijnepijp is net iets dichter bij. Bovendien hoef je dan al niet meer te beslissen waar je heen gaat, want in de stad kan je dus naar meerdere tenten.
Het eerste jaar maken ze alleen maar voller lijkt het wel. Ik weet niet hoe het rooster afgelopen jaar was, dat kan je beter eens aan je nieuwe kotgenoten vragen

Meestal worden er 's middags practica gegeven en die duren meestal gewoon tot wanneer je klaar bent. Als je dus een beetje hebt opgelet in de les of je goed hebt voorbereid thuis, kan je eerder weg.
Ik heb voor in Antwerpen een tweedehands fiets gekocht. Degelijk, simpel en zeker niet te mooi, anders ben je nog een hoop kwijt aan goede sloten of anders aan een nieuwe (de fiets van m'n vriend is eens uit de voortuin gejat, het was de enige die niet met een hangslot aan het hek vast zat: weer wat geleerd!). Ik weet niet precies hoe duur het huren van een fiets is, ik heb ook nog maar pas van de Fietshaven gehoord. Maar ik denk eigenlijk dat een eigen oude fiets makkelijker is, je hebt hem toch altijd wel nodig.
Afgelopen jaar ben ik inderdaad de meeste weekenden naar huis gegaan. Maar een paar keer had ik vrijdagmiddag een anatomie-practicum en die duren meestal wel lang, dus toen ben ik wel op kot gebleven. En zondag vertrek ik meestal rond 3u van huis, ik moet iets van 3u reizen en dan rond het avondeten op kot zijn vind ik altijd wel prettig. Zeker in de winter, want in het donker alleen rondsjouwen vind ik niet zo fijn. En je moet ook altijd vertragingen incalculeren
Dat was het weer hoor

als je nog meer vragen hebt lees ik het wel weer
Groetjes, Charlotte