Heej Sophie!
Jaa ik zocht dus ook iets waar een beetje nederlanders zaten en had al onekt dat ik zowiezo in berchem moest gaan zoeken. Ik heb via kotweb een aantal kamers gevonden, via postcode 2600 en die opgebeld en toen ben ik wezen kijken. Het was écht toeval! Ik had een mevrouw aan de telefoon en die vertelde dat er 1 meisje zat en dat er nu ook een nieuw meisje bijkwam, haar vriendin, die ook in hetzelfde jaar zat en dat ze allebei diergeneeskunde deden! enja toen zei ik dat ik dat ook ging studeren en dat was natuurlijk wel leuk! Toen ben ik daar heengegaan en alle kamers bekeken, en besloten om die kamer te nemen.
Er zitten in berchem volgensmij echt heel vceel mensen die diergeneeskunde doen want alle kamers die ik opbelde, zat wel minstens 1 student die dat studeerde! En ook heel veel nederlanders in de buurt. Maar Berchem is niet zo heel groot want alle kamers lagen echt loopafstand ongeveer van elkaar en ook allemaal dicht bij de campus! Als je een kamer hebt gevonden, moet je maar zeggen waar, wel leuk om alvast mensen te kennen die daar ook heengaan! Waar woon je in nederland ergens?
Kus Michelle
|