Los bericht bekijken
Oud 2 augustus 2007, 00:34   #264 (permalink)
michani
Foet

michani's schermafbeelding

Standaard

Ooow, dan was Utrecht dus we handig voor je geweest zijn! Mjaa ach, ik woon trouwens in Nijmegen. Ik wilde me vandaag dus gan inschrijven, rijden we om 10 uur weg en gaan we naar antwerpen, staat er ineens file en daarna nog een keer en toen stond het ook nog eens vol met vrachtverkeer... dusja je raad het al! we kwamen daar aan om half 1!!! en toen waren we dus te laat... we hebben gewoon 2,5 uur gereden terwijl we er normaal 1,5 uur over doen en helemaal voor niets!
Dus nu moet ik over 2 weken maar, want volgende week is die dicht, nij jou wel gelukt? Ik heb wel info meegenomen en over de indtroductie gelezen! Dat lijkt me wel echt leuk, elke dag ga je dan wel leuke dingen doen en dan leer je elkaar meteen kennen!.. Heel vceel kamers waren inderdaad al weg, want ik had ook al leuke uitgezocht, mjaa die waren al verhuurd.. Mijne is niet gemeubileerd, maar dat vind ik helemaal niet erg, want ik wil toch liever mijn eien dingen en nders moet ik al die meubels weer uit de kamer gaan helpen..:P

Kus Michelle
michani is offline   Met citaat antwoorden

Generated in 0,92999s using 8 queries