Los bericht bekijken
Oud 21 augustus 2007, 09:53   #287 (permalink)
Student Onbekend
Lid

Student Onbekend's schermafbeelding

Standaard

@ Chantal: Ik hoop dat je nog een kamer in het home kunt bemachtigen, want die zijn wel snel vergeven. Heb je je vroeg aangemeld daarvoor al? Hoe het verder met het kameraanbod is, weet ik niet. Het zullen niet per se duurdere kamers zijn die 'over' zijn, aangezien deze vaak ook groter zijn en dat is ook wel gewild onder studenten.

Veel professoren willen best wel eens wat opnieuw uitleggen, mits je duidelijk laat blijken dat je wel hebt opgelet en er je best voor hebt gedaan het te proberen te snappen. Als je te laat binnenkomt, dan gaat zitten kletsen en vervolgens niet mee krijgt wat de prof allemaal vertelt, dan begrijp je ook wel dat de prof dan geen zin heeft alles voor jou te gaan herhalen...
Overigens kan je vaak ook nog (soms duidelijkere) uitleg krijgen van de assistenten bij het practicum. Dat zijn vaak pas afgestudeerden en die kunnen de stof soms net wat praktischer uitleggen.

Hoeveel de ouderejaars vragen voor bijlessen weet ik niet.. heb ik nooit gebruik van gemaakt. Maar ik vermoed dat deze wel goedkoper zullen zijn dan deze van een prof!

Veel plezier met de verkenningsdagen!
Student Onbekend is offline   Met citaat antwoorden

Generated in 0,86549s using 8 queries