Los bericht bekijken
Oud 23 augustus 2007, 21:47   #305 (permalink)
michani
Foet

michani's schermafbeelding

Standaard

Heeej!!
Zo ik heb me ingeschreven en het contact getekend en alles is nu helemaal definitief!
Wel een fijn gevoel
Ik ben trouwens gister geslaagd voor mijn Autotheorie!
Dus nu nog fftjes volop lessen en dan 13 oktober op, hoop dat het de 1e keer lukt!
Ik heb trouwens ook mijn ov-kaart opgehaald, heb gekeken op site van ns en alle routes naar antwerpen gaan via Roosendaal. Tot daar kan ik dus gratis, maa rnu ff een vraag aan de mensen die met de trein gaan,
Hoe gaan jullie vanaf Roosendaal? Ik ben namelijk 1x met trein naar antwerpen gegaan en toen moest ik roosendaal-essen, overstappen, essen-antwerpen, en toen weer over van antwerpen-centraal op een trein die naar brussel-zuid ging en dus ook langs antwerpen-berchem.
Okee bij naderinzien dus heel omslachtig :P haha
Hebben jullie een tip welke trein en route vanaf Roosendaal het snelst is? en De prijs ongeveer..Gelukkig krijg ik in nederland, tot de grens alles vergoed want hier is het echt vet duur -_-.. Ik wil me ook aanmelden bij Diefka! Maar ik wist helemaal niet dat de ontgroening ook zo erg was als hier, daar ga ik dus niet aan meedoen net iets te erg, ik meld me wel gewoon aan doen maar dan zonder de ontgroening!
Groetjes Michelle
michani is offline   Met citaat antwoorden

Generated in 0,78056s using 8 queries