Los bericht bekijken
Oud 26 augustus 2007, 23:58   #319 (permalink)
michani
Foet

michani's schermafbeelding

Standaard

Heee!

@Charlotte:
Zo te horen zitten er aan de tram ook nadelen, de afstand op het station, maarja het is dichterbij huis, gaat vaker, comfortabeler en is sneller, dan dat weegt toch wel zwaarder. Ik denk dat ik dus maar de tram pak en als ik die mis of er is iets anders kan ik gelukkig altijd terugvallen op de bus haha ja dat drukken op het knopje is wel belangrijk, straks kom je ergens uit en dan moet je weer zien terug te komen
Doordeweeks staat de auto natuurlijk wel vaak voor de deur, dass waar. maar het scheelt echt veel tijd ja en als je met de was en je spullen allemaal moet slepen in die treinen, pff.. en je bent zo van je voordeur thuis tot je voordeur in berchem zonder al dat overstappen en wachten.

@Chantal:
Ik heb precies hetzelfde als jij.
Ik heb vorige week ook dat ding ingestuurd en zelfs al betaald, maar ook nog geen mailtje ?? Ik ga er maar gewoon vanuit dat het goed is en dat ik het vanzelf wel hoor Veel succes met het vinden van een leuke kot als je toch geen home kan krijgen

@LAra:
Gefeliciteerd met je kot!!
Ook lekker handig dat het zo dichtbij de campus zit. Dan zit je best dicht bij mij, alhoewel de prins boudewijnlaan nogal lang is haha Op Welk nummer woon je ergens? Is het een grote kamer, bij mensen of studentenhuis?

Groetjes Michelle
michani is offline   Met citaat antwoorden

Generated in 0,88380s using 8 queries