Los bericht bekijken
Oud 28 augustus 2007, 11:03   #326 (permalink)
Student Onbekend
Lid

Student Onbekend's schermafbeelding

Standaard

@Kirsten:
Het zal inderdaad wel wat schelen dat je nog naar Gent moet, ja, maar ik vind het wel vreemd dat zonder OV goedkoper is dan met... :s
In België hebben ze trouwens ook verschillende kortingskaarten. Het schijnt dat de campuskaart het voordeligste is. Kijk maar eens op deze site.

@Michelle:
Je kan je OV-kaart ook weer om laten zetten in een vergoeding. Dit kan alleen maar 1 of 2x per jaar meen ik, maar de voorwaarden kan je verder lezen op de website van de IB-Groep.
Ieder jaar wordt het automatisch weer omgezet in een vergoeding trouwens, dus als je je OV-kaart wilt houden, moet je niet vergeten eind oktober een formuliertje op te sturen, is ook te vinden op de site van de IB-Groep

De mate waarin gecontroleerd wordt op de internationale trein verschilt nogal. Soms komen ze elke week langs, maar ik heb ook wel eens gehad dat ik echt 2 maanden met een kaartje heb kunnen doen.

Dat is nog een voordeel van een enkeltje: als je op Roosendaal-Antwerpen wordt gecontroleerd, is je kaartje Antwerpen-Roosendaal nog wél gewoon 2 maanden geldig natuurlijk!

Groetjes,
Charlotte

-edit-
Dit was m'n 50e berichtje alweer hihi

Laatst gewijzigd door Student Onbekend : 28 augustus 2007 om 11:06. Reden: Toevoeging
Student Onbekend is offline   Met citaat antwoorden

Generated in 0,76971s using 8 queries