Los bericht bekijken
Oud 28 augustus 2007, 13:07   #327 (permalink)
laravdzwaag
Meelopertje

Standaard

@ Michelle
Ik kom te wonen op de prins boudewijnlaan 33, heb het net al even opgespeurd op google en dat is idd wel dicht bij jou..
Er wonen geloof ik nog 3 andere studenten en 1 net afgestudeerde in het huis. Ik heb 2 kamers, één van 20 m2 en nog een logeerkamertje van 6m2 Het lijkt me echt een heel leuk huis! Toen ik binnenkwam zag het er een beetje shabby uit omdat de vloerbedekking nogal vies was dus ik was even bang dat het zo'n ranzig studentenhuis zou zijn, maar het huis heeft écht een mooie keuken en een tuintje (helemaal omheind zodat mn konijn Sjaak af en toe ook even in het zonnetje kan liggen) en een nieuwe badkamer (met een heeeel mooi ligbad). In de kamer zit nu nog een diergeneeskunde student die bezig is met zn examens voor het 3e jaar en als hij die afgerond heeft gaat hij naar Gent. Hij had me toen we kwamen kijken zijn mobiele nummer gegeven voor als ik nog vragen had en omdat ik eigenlijk een beetje bang was voor een addertje onder het gras (26m2 voor 186 euro) had ik hem even gevraagd of het echt wel zo positief was als het er uit zag.. maar volgens hem was het echt een leuk huis en hij heeft er altijd met veel plezier gewoond dus dat zal wel goed zitten!
Maar ik hoop heel hard dat ik er wel het weekend voor de introductie in kan.. anders wordt het een beetje lastig.. maar dat zien we dan wel weer!!
Heb er nu echt wel zin in maar hoe dichter het bij komt, hoe spannender het wordt! Zie wel een beetje op tegen het gigantisch lange reizen in de weekenden.. En het lijkt me ook best eng om helemaal in je uppie in een stad waar ik werkelijk helemaal NIETS of niemand ken en heeeeel ver van huis te gaan studeren.. Maar na de intro week zal het vast al wat minder eng zijn

groetjess!
laravdzwaag is offline   Met citaat antwoorden

Generated in 0,96035s using 8 queries