Hee!
@Yvet:
Ja raar van die dagen, maar ik weet niet of iemand ondertussen nog mailtje had gestuurd en wat had gehoord? Anders wacht ik gewoon af.
1e keer gezakt?

Naa hopelijk gaat het de 2e keer lukken!! Veel succes iig!!

Ja 16e ga ik ook, waar moet jij vandaan komen? Welke trein neem je? Het is idd leuker om samen te reizen!
Superlekker dat je gewoon een vaatwasser hebt! En nog wel een wasmachine en droger, dan hoef je niet elke keer je wa mee naar huis te sjouwen en mee terug!
Ik heb dat nu niet, maar ik mijn volgende kot wil ik dat zeker!
Een mobiel koop ik gewoon hie rin nederland of 2dehands ergens en dan heb ik besloten om in belgie een goedkoop abonnement af te sluiten en dan met die telefoon je vrienden en mensen in belgie te kunnen bellen en zodra ik in nederland ben gebruik ik dan weer mijn nederlandse abonnement, Ik dacht eerst ook wat charlotte zei aan prepaid, maarja als ik 5 dagen in belgie doorbreng denk ik toch dat een abonnement goedkoper is (als je er eentje neemt van 10 euro ofzo) Want zo'n kaart is zo leeg.
@ Lara:
1 september is kamer van mij, ik ga volgende week maar keertje erheen om mijn spullen daar neer te zetten en nog te schilderen en daarna nog keertje op en neer en dan het weekend voor de intro definitief. Dan nstaat tenminste alles meteen helemaal goed enzo, hoop echt dat je voor de intro erin kan!
Ik koop geen fiets, ik heb hier een fiets die ik thuislaat, maar we hebben nog een oude fiets dus die neem ik dan mee. Het is miss toch wel handig om dan alvast een fiets daar te hebben, ookal kan je lopen en doe je alles met de bus enzo.. voor de TD heb je wel fiets nodig..of heeft iemand een auto

?
Haha echt leuk dat je je konijn meeneemt, de mensen waar ik zit hebben zelf geen huisdieren en ik denk ook niet dat dat mag, dus ik laat mijn papegaai maar gewoon thuis en dan zie ik hem in het weekend. Wel leuk om hem een keertje mee te nemen (Als ik een autootje heb anders moet die in de trein

haha) maar als ik er dan niet ben en hij gaat schreeuwen, dat vinden ze vast niet leuk.
We zitten toch lekker dichtbij idd, dus kunnen we makkelijk met elkaar daarheen, dan kom je daar ook niet zo alleen aanlopen
@ Charlotte:
Wat een goede! Ik was helemaal vergeten dat je nog een keer mocht wisselen van kaart of vergoeding.. Ik doe dan gewoon de eerste paar maanden met mijn kaart en als ik dan mijn rijbewijs heb kan ik het nog altijd laten omzetten zodat ik die vergoeding krijg, thanx!
@ Chantal:
Nog iemand voor zijn rijbewijs

lekker allemaal in de tijd dat we begonnen zijn! Maarja mijn examen kon niet eerder dus ik moet ook gewoon elke zaterdag als ik naar huis kom lessen, want voor de rest kunnen we natuurlijk niet door de weeks.
Jij iig ook veel succes alvast!
Groetjess!!