Los bericht bekijken
Oud 11 september 2007, 15:57   #366 (permalink)
marouf
Meelopertje

Standaard Appartement te huur

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marit Bekijk bericht
Haai!

Ik wil graag diergeneeskunde in Utrecht gaan studeren, maar er is een kans dat ik word uitgeloot! In dat geval wil ik graag naar België!
Maar je kunt dus kiezen tussen Antwerpen en Gent; maar in Antwerpen kan je alleen de eerste 3 jaar doen? Is dat niet heel vervelend, aangezien je alles een beetje 'opbouwt' in Antwerpen en dan alsnog weer daar weg moet?
En kan je alles voor België regelen 'onder voorbehoud'; want stel dat ik wel in Nederland mag studeren is dat natuurlijk handiger! Moet je nou ook een visum aanvragen?
Is er toevallig iemand die hier ervaring mee heeft en dat wel wil delen?
Ik ben heel benieuwd hoe België sowieso bevalt!
Dank je wel!!

Groetjesss marit

Hoi Marit, Indien je in Gent zou komen te studeren, heb ik een goed voorstel om mijn apartement over te huren, (daar ik voor geruime tijd in Zwitserland werk). Het is pas vrijgekomen door een ex-stagaire die nu vast werk gevonden heeft in het Brusselse en kan gehuurd worden met eventueel nog 1 of 2 (rustige) personen. De prijs is 400 euro/mnd., verbruikskosten inbegrepen. Er is kabelaansluiting aanwezigm T.V., gemeubeld, ruim: grote leefruimte, slpkmr. twee persoonsbed, grote ingerichte keuken, kleine bdkmr., balkon. Huisdier mag (kat kan over daken lopen), vogel, vis,... liefst geen hond. Je ziet maar. Hopelijk tot hoors/schrijfs. Veronique; 0041/764395692 of "vvh18@yahoo.com" of "parislourdes@advalvas.be" of "browneyes46@hotmail.com"
marouf is offline   Met citaat antwoorden

Generated in 0,77575s using 8 queries