17 november 2007, 18:14
|
#2 (permalink)
|
|
Meelopertje
|
Zelfde Probleem
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrik
Hey, ik ben nu pas nieuw, en ik heb een dringende vraag. Ik wil ontzettend graag studeren in de USA, Californie  en dan het liefst Los Angeles. Ik wil daar een Acteeropleiding gaan doen, omdat het in Nederland om bepaalde redenen niet kan, en ook denk ik dat ik daar meer kans heb om door te breken enzo. Maar, en dat is HET grote probleem, ik weet niet hoe. Ik weet niets wat betreft kosten, studiefinanciering, een evt. kostgezin etc. etc. Waarschijnlijk wil ik er na mijn studie blijven, maar ook dat lijkt me erg moeilijk, ik geloof dat ze in Amerika niet zo happig op immigranten zijn. Is hier misschien ienmand die dit eerder bij de hand heeft gehad, of er iets over weet? Ook qua instellingen enzo? Ik heb wel op EF.nl gekeken, maar die studie daar zijn verschrikkelijk duur. Ik heb er ook nog niet voor gespaard maar ik denk niet dat je dat een twee drie bij elkaar hebt. Als iemand me ermee kan helpen, ALSJEBLIEFT!!!!!!
ps. Ik heb wel wat gelezen van de UCLA of TFT, maar ik kan de toelatingseisen niet vinden.
|
|
|
|