Los bericht bekijken
Oud 8 december 2007, 14:59   #1 (permalink)
Royke2
Meelopertje

Standaard Studiegeld betalen of toch niet?

Hallo mensen,

Ik zit met een probleem en kom er zelf niet uit. Misschien kunnen jullie mij helpen..

Vanaf begin augustus t/m 1 november heb ik bij leeuwenborgh opleidingen te Sittard, de opleiding juridisch medewerker deeltijd gevolgd. In de loop van die 4 maanden heb ik via via werk kunnen vinden met veel betere toekomstperspectieven. Ik heb dan ook een gesprek gehad met het opleidingshoofd, en deze kon mijn keuze wel begrijpen.
Tijdens dit gesprek hebben we het ook nog even gehad over het studiegeld. Het opleidingshoofd stelde voor dat ik een mail zou opstellen aan het hoofd financien, waarin ik het voorstel zou doen om 4/12 deel van het bedrag te betalen.
Dit heb ik gedaan en na controle van het opleidingshoofd, heb ik deze mail naar het hoofd financien verstuurd.
Van de goede man kreeg ik echter tot op 2x toe geen reactie.
Na een paar dagen heb ik dus weer contact gehad met het opleidingshoofd, en kreeg ik opeens te horen dat het gehele bedrag toch betaald moest worden ( bijna 500 euro! ).
Dit zou een overheidsregel zijn, en er was maar 1 moment in een jaar dat men in- en uit kon schrijven. Met andere woorden; ik moest dus maar gewoon betalen.
Rond dezelfde tijd kreeg ik een brief van Leeuwenborgh opleidingen, dat mijn uitschrijving definitief was, en ALLE onderwijsovereenkomsten waren ontbonden. Ik heb tot op heden nog niet betaald, maar vanmorgen al een betalingsherinnering ontvangen.

Mijn vraag nu aan jullie: Wat moet ik hiermee doen?
Moet ik me er maar bij neerleggen en de 500 euro gewoon betalen, of is er een manier om hier onder uit te komen?
Van het Leeuwenborgh uit, hoef ik in ieder geval niet meer op veel steun te rekenen.

Alvast bedankt voor jullie antwoord,

Roy
Royke2 is offline   Met citaat antwoorden

Generated in 0,79052s using 8 queries