31 januari 2008, 13:21
|
#13 (permalink)
|
|
Meelopertje
|
Zo kun je ook makkelijk geld verdienen en deze manier wilde ik jullie niet onthouden....
maak eerst een paypal-rekening aan op de paypal-website maak niet uit als je al een hebt gebruik die dan ;-)... geen rekening nummers in vullen dat is niet nodig en dan van credit card gwn cancel heb je ook niet nodig ;-)
ga dan naar Bux.to | .view .click .make money klik dan op 'Join now and receive a $0.05 Sign-up Bonus' en maak een account aan. (gebruik mij aub als refereal omdat ik jullie deze tip gaf ;-) ) normaal komt het automatisch ... door deze link dus liefst mijn nick niet verwijderen, je verliest er geen geld door ofzo en zo bedank je me voor deze uitleg
Zodra je account werkt is het simpel:
Je klikt op "surf ads" en je klikt dan op een van de links, je moet de pagina 30 seconden bekijken om je geld te verdienen.
Als je dit elke dag doet verdien je ongeveer 25 dollarcent per dag.( ik heb een autoclikker die autmatisch klikt ;-) ;-)(Autoclickers zeer gemakkelijk dat programmatje aanzetten en je verdient geld volkomen legaal en veilig. Dus als je elke dag dit programmatje laat draaien dan klikt hij alle links automatisch zonder de internetbrowser te openen
Dit lijkt weinig, maar op den duur heb je genoeg voor iets. als je elke dag dit programmatje aanzet en voor 10 min laat draaien (zodat alle links geklikt zijn) dan heb je 25 cent =>
25x7=> 1,75 euro per week
175x4=> 7 euro per maand
En deze site bestaat nog niet lang dus na verloop van tijd komen er links bij zodat je nog meer geld verdient.
Via paypal kun je namenlijk ook betalen op bijvoorbeeld marktplaats.nl of andere betaalsites.
dit is compleet veilig en legaal ..
Er zijn ook al mensen die 85 dollar per dag verdienen ;-) en 6000 dollar hebben en meer ;-)
Grtz
|
|
|