Hola,
ik studeer HTRO in Deventer en ik ben nu op stage in Barcelona!
Loop stage bij het grootste stage bedrijf in Spanje: Animafest Experience! Ik heb ze gevonden via internet en heb op de site gelezen wat het allemaal inhield het is echt een top bedrijf! Je schrijft je in op de site
Animafest Experience - The Biggest stage and job company in Spain - Jobs and stages in Spain. en vanaf dan begint het: ze kijken naar je cv en op basis daarvan nemen ze contact met je op via de mail. Daarna zullen zij telefonisch contact met je opnemen en een telefonische sollicitatie houden of afhangend van wanneer je begint met je stage, wordt je sollicitatie in Nederland gehouden. Zij komen naar Nederland om de sollicitatie met je te houden.
Zij hebben echt veel functies voor HBO en MBO: De functies die zij aanbieden zijn:
Marketing
Receptie
Horeca: Bar/Restaurant
Boekhouding/Administratie
En het mooiste van alles zij zoeken voor alle stages accomodatie voor je en bij veel bedrijven is die gratis en bij hotels en campings krijg je ook je eten gratis. Er zijn dus geen kosten voor ons als student! Dat is toch te mooi om te geloven maar het is echt zo!! De enige eigenkosten die je hebt is je vliegticket en reisverzekering.
Dus ik raad iedereen aan die lekker in Spanje stage wil lopen om de taal te leren, het land te leren kennen en lekker aan de kust te zitten en dichtbij de wereldstad Barcelona kijk op de site
www.animafetsexperience.com! Zij bieden ook stages aan in andere gebieden zoals: Benidorm, Salou, Alicante, Menorca, Fuertventura!!Dus genoeg keus!!
kon het niet laten om jullie hierover te informeren!
hier een video over het bedrijf!
YouTube - Stage Animafest Experience Spain Spain Spanje Espagne España